شرکت ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مدیریت ارتباط با مشتری Salesforce، ویژگی جدیدی به نام Einstein Studio را با هدف رقابت با مایکروسافت معرفی کرده است. این ویژگی‌ به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا از مدل‌های هوش مصنوعی خود در پلتفرم Salesforce به‌منظور بهبود تجربه مشتری استفاده کنند. Salesforce با این اقدام می‌خواهد از مایکروسافت در ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی بهتر به مشتریان پیشی بگیرد.

به گزارش هوشیو، Salesforce ابزار جدیدی راه‌اندازی کرده که م دیریت و استقرار مدل‌های هوش مصنوعی را برای تیم‌ها آسان‌تر می‌کند و امکان مدیریت سریعتر، کارآمدتر و استقرار مدل‌ها با هزینه کمتر را فراهم می‌آورد. پس از آموزش، می‌توان از مدل‌ها برای بهبود جنبه‌های مختلف Salesforce، از جمله فروش، خدمات، بازاریابی و فناوری اطلاعات استفاده کرد.

راهول اورادکار، معاون اجرایی و مدیر کل داده‌های یکپارچه در Salesforce گفت که «استودیوی انیشتین می‌تواند به ایجاد و پیاده‌سازی مدل‌های هوش مصنوعی سفارشی به روشی سریع‌تر و آسان‌تر کمک کند. اکنون، مشتریان Salesforce می‌توانند از داده‌های اختصاصی خود برای تقویت هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده و مولد در هر بخش از سازمان خود استفاده کنند».

چگونه استودیو انیشتین به مشتریان Salesforce کمک خواهد کرد؟

امروزه هر شرکتی در ایجاد و استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی برای بهتر کردن تجارت خود عجله دارد. با این حال، ساخت و استقرار مدل‌های هوش مصنوعی در برنامه‌های کاربردی کلیدی و گردش کار به خودی خود امری دشوار است. تیم‌ها باید داده‌ها (ETL) را استخراج، تبدیل و بارگذاری نمایند تا برای پلتفرم‌های هوش مصنوعی آماده شوند، همچنین مدل‌ها را آموزش دهند و سپس در حین نظارت بر کل چرخه عمر پروژه، پیاده‌سازی نمایند. این کار زمان و منابع زیادی می‌طلبد و باعث می‌شود تیم‌ها نتوانند به‌راحتی پروژه‌های خود را به پایان برسانند.

بر اساس نظرسنجی KPMG، نزدیک به ۶۰ درصد از مدیران ایالات‌متحده می‌گویند که هنوز یک یا دو سال تا اجرای راه‌حل‌های هوش مصنوعی فاصله دارند.

استودیوی انیشتین Salesforce کل فرایند استقرار هوش مصنوعی را سریع‌تر انجام می‎دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا مدل‌های AI سفارشی ساخته شده را که با استفاده از سرویس‌های خارجی مانند Google Vertex AI ساخته شده‌اند، به هم متصل کنند. سپس می‌توان این مدل‌ها را بر روی داده‌ها در Salesforce Data Cloud آموزش داد تا نیازهای تجاری خاص را هدف قرار دهند.

Salesforce Data Cloud داده‌ها را از منابع مختلف گرد هم آورده و ترکیب می‌کند، تا تصویری کامل از رفتار هر مشتری در زمان واقعی ایجاد نماید. ویژگی استودیو انیشتین می‌تواند مستقیماً از این داده‌ها برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود استفاده کند و فرایند را برای کاربر آسان‌تر کند. کاربران می‌توانند به راحتی دارایی‌های داده مربوطه را تنها با استفاده از یک رابط «نقطه و کلیک» انتخاب نمایند.

علاوه بر این، راه‌حل BYOM دارای یک صفحه کنترل است که دانشمندان و مهندسان داده می‌توانند از آن برای مدیریت آموزش مدل‌های هوش مصنوعی استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند نحوه قرار گرفتن داده‌هایشان در معرض پلتفرم‌های هوش مصنوعی را نظارت کنند و بر این اساس آن را کنترل نمایند.

استودیو انیشتین اجرای پروژه‌های هوش مصنوعی را از ابتدا تا انتها آسان می‌کند. این ویژگی شامل جمع‌آوری و آماده‌سازی داده‌ها، ساخت مدل‌ها، استقرار آنها و تجزیه‌و‌تحلیل نتایج است. رویکرد «مدل خود را بی‌اورید» به کسب‌و‌کارها اجازه می‌دهد تا هوش مصنوعی را به طور کامل در عملیات خود ادغام نمایند و همه را از متخصصان داده تا کاربران نهایی درگیر کنند. این ادغام به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از سرمایه‌گذاری خود در پلتفرم‌های هوش مصنوعی بیشترین بهره را ببرند.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *