استوری اینستاگرام یک روش مهم برای ایجاد روابط اجتماعی و برندسازی است. آن‌ها مملو از ویژگی‌های سرگرم‌کننده و جذاب هستند، راهی سریع برای ارتباط مستقیم با مخاطبان ارائه می‌دهند و ماهیت بسیار شخصی و صمیمی دارند. افزایش بازدید استوری می تواند صفحه شما را فعال تر کند.

آیا تاریخ راهی آسان برای موفقیت است؟ بله، اینطور است، اما خیلی سریع اتفاق نمی افتد. داستان‌ها نیز بسیار محبوب هستند، آنها باعث می‌شوند که از دیگران متمایز شوید و توجه بیشتری را به محتوای شما جلب کنند. خوشبختانه شما می توانید این سیستم را هک کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید. در این مقاله 7 روش عالی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام را ارائه می دهیم:

1. یک استیکر جذاب به اولین داستان خود اضافه کنید

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای افزایش بازدید داستان، افزودن یک برچسب جذاب و تعاملی مانند نظرسنجی، اسلایدر ایموجی یا مسابقه به اولین داستانی است که به اشتراک می‌گذارید. با این کار از همان ابتدا در استوری های خود تعامل ایجاد می کنید که از نظر الگوریتم اینستاگرام بسیار مهم است. هر چه استوری های شما کلیک ها و تعاملات بیشتری داشته باشد، اینستاگرام آن ها را بیشتر به مخاطب نشان می دهد.

2. رقابت ها و چالش های جذاب ایجاد کنید

برگزاری مسابقات و چالش ها به کاربران انگیزه می دهد تا داستان های شما را ببینند و در آن شرکت کنند. برای مثال می توانید مسابقه ای با موضوع «بهترین عکس از طبیعت ایران» برگزار کنید و به برندگان جوایزی بدهید. از شرکت کنندگان بخواهید چالش را به اشتراک بگذارند.

3. استفاده از کلمات کلیدی و هشتگ های مناسب

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام می توانید از کلمات کلیدی مرتبط و تگ های مرتبط استفاده کنید. به این ترتیب، کاربرانی که به دنبال محتوای مشابه هستند، داستان های شما را خواهند دید. به عنوان مثال، اگر داستان شما در مورد غذاهای ایرانی است، می توانید از هشتگ هایی مانند #آشپزی_ایرانی، #غذاهای_ایرانی و #سفره_ایرانی استفاده کنید.

4. استوری ها را در زمان های مناسب ارسال کنید

ارسال استوری در زمان هایی که اکثر کاربران فعال هستند می تواند به افزایش بازدید آنها کمک کند. بررسی ها نشان می دهد که بیشتر کاربران ایرانی اینستاگرام شب ها و آخر هفته ها فعالیت بیشتری دارند. بنابراین، ارسال استوری های خود در این زمان ها می تواند موثر باشد.

5. در پایان روز یک داستان جدید به اشتراک بگذارید

افزودن یک داستان جدید در ساعت 10 تا 11 شب و درست قبل از انقضای داستان های دیگر باعث می شود که آنها بیشتر دیده شوند. ما نمی دانیم چه چیزی باعث این شده است، اما حرف خود را قبول کنید و نتیجه را ببینید. ما همچنین یک استراحت کوتاه بین داستان ها را آزمایش کردیم و متوجه شدیم که نتیجه چندان مطلوب نیست.

6. محتوای اختصاصی و ویژه را در استوری ها به اشتراک بگذارید

ممکن است این یک روش بازاریابی قدیمی باشد، اما به اشتراک گذاری محتوای استثنایی راهی عالی برای افزایش ترافیک است، به خصوص اگر برای مخاطب هدف شما مفید یا جالب باشد. به عنوان مثال، برندها می توانند یک کد تخفیف 24 ساعته در استوری ارائه دهند. سازندگان محتوا یا اینفلوئنسرها می توانند یک داستان شخصی، یک درس خاص یا دیدگاهی که قبلاً دیده نشده است را به اشتراک بگذارند. ماهیت زودگذر Stories برای ایجاد سر و صدا عالی است، به خصوص زمانی که با یک عنوان عالی در مورد پست مورد نظر همراه شود که باعث می شود مخاطب تمایل به بازدید از Stories برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد آن پست داشته باشد.

7. از ویژگی Close Friends در اینستاگرام استفاده کنید

این روش کمتر شناخته شده می تواند بازی را به نفع شما تغییر دهد و بازدید از استوری های اینستاگرام را افزایش دهد. شاید متوجه شده باشید که وقتی شخصی شما را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه می کند، داستان های او را در بالای فیدهایش با حاشیه سبز روشن می بینید. این به این دلیل است که اینستاگرام محتوای اشتراک‌گذاری شده توسط «دوستان نزدیک» را در اولویت قرار می‌دهد و قبل از استوری‌های دیگر آن را به مخاطب نشان می‌دهد. افزودن هزاران فالوور به لیست دوستان نزدیکتان بهترین راه نیست، اما برای اطمینان از اینکه اطلاعات مهم و به‌روزرسانی‌های محصول به مهم‌ترین مخاطبان برسد، عالی است. به عنوان مثال، برای استفاده از این روش، برندها می توانند فهرستی از سفیران، تأثیرگذاران و مشتریان ثابت برند خود ایجاد کنند. اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا همچنین می‌توانند از نام مخاطبان بسیار فعال یا شرکای مهم صنعت خود به عنوان داستان استفاده کنند.

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 20


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *