آیا مشتاق میلیون ها چشم جدید به محصولات خود هستید، همه از یک قطعه محتوا؟ دستیابی به وضعیت ویروسی رویای مشترک بسیاری از شرکت‌ها است، اما رمزگشایی فرمول دقیق برای تبدیل چند بازدید به ده‌ها هزار بازدید در عرض چند ساعت می‌تواند کار دلهره‌آوری باشد.

در چشم انداز دیجیتال پر سرعت امروز، جایی که کاربر معمولی اینترنت از دامنه توجه بسیار سریعی برخوردار است، جلب علاقه آنها نیازمند محتوای بصری جذابی است که به زبان آنها صحبت می کند. اینجاست که اینفوگرافیک ها وارد عمل می شوند.

اینفوگرافیک ها با فرمت جذاب و چشم نواز خود، پتانسیل جذب مخاطبان را دارند و آنها را به ابزاری ضروری برای بازاریابان محتوا تبدیل می کنند که با هدف ارائه پیام های تأثیرگذار و جذب انبوهی از بینندگان جدید، می توانند.

در این وبلاگ با 7 راهکار برای ایجاد اینفوگرافیک ویروسی آشنا خواهید شد.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

1. در بالای مجموعه داده ها بمانید

آمار به عنوان منبع حیاتی بیشتر اینفوگرافیک ها عمل می کند. برای منبع داده‌های قانع‌کننده، اخبار صنعت و وبلاگ‌های معتبر را زیر نظر داشته باشید، جایی که مطالعات، گزارش‌ها و سایر نشریات پیشرو می‌توانند بینش ارزشمندی را ارائه دهند.

علاوه بر این، داده های فراوانی که محصولات شرکت شما می توانند ارائه دهند را نادیده نگیرید. نظرسنجی‌ها، نظرسنجی‌ها و روند خرید تنها چند مجموعه داده هستند که شما از قبل به آنها دسترسی دارید و می‌توانند مخاطبان شما را مجذوب خود کنند.

نویسندگان محتوای شما می توانند به تحقیق در مورد آمارهای جذابی بپردازند که مکمل یکدیگر هستند و به کل شرکت شما مربوط می شود و پایه و اساس فرآیند ایجاد اینفوگرافیک را تشکیل می دهد.

در حالی که همه اینفوگرافیک ها به آمار نیاز ندارند، مانند اینفوگرافیک غذاخوری جهانی که در بالا ذکر شد، اکثریت قریب به اتفاق اینفوگرافیک های ویروسی از درصد یا اعداد چشمگیر استفاده می کنند تا فوراً بینندگان را مجذوب خود کنند.

2. پیام های Punchy ایجاد کنید

در یک اینفوگرافیک، فضای متنی کالای گرانبهایی است که پیام‌های کوتاه، دقیق و سرراست می‌طلبد. فراموش نکنید که نکات یا توصیه های مرتبطی را که با مجموعه داده های شما همخوانی دارد، درج کنید.

برای یک رویکرد ایده آل، هر زمان که این پیام ها راه حل مناسبی برای حل مشکل برای یک آمار خاص ارائه می دهند، به محصولات و خدمات خود متصل کنید. هدف شما این است که پیام های خود را به همان اندازه جذاب کنید که تصاویر و آمار جذابی که در اینفوگرافیک نشان داده شده است، با تاکید بر ارتباطات مختصر برای جذب موثر مخاطبان.

البته، ایجاد محتوایی که مخاطبان شما آن را «پخت» بدانند، به طور طبیعی برای همه اتفاق نمی‌افتد. اگر تلاش می کنید تا به اندازه مناسب پیام خود را ارائه دهید، در نظر داشته باشید که آن را توسط متخصصی بنویسید که متنی کاملاً منقطع برای اینفوگرافیک شما ایجاد می کند.

می توانید چنین کارشناسانی را در WriterAccess بیابید. شبکه ای از نویسندگان باتجربه دارد که در انتظار کمک به شما برای ایجاد چندین نوع محتوا، از جمله اینفوگرافیک، هستند که مخاطبان شما را جذاب خواهند دید.

3. مخاطب هدف خود را درک کنید

بازاریابی نباید مانند پرتاب اسپاگتی به دیوار باشد تا ببینید چه چیزی می چسبد. اگر کفش‌های دویدن تولید می‌کنید و تبلیغات خود را برای کسانی که بیشتر از آنها استفاده می‌کنند، مانند دوندگان ماراتن، هدف قرار ندهید، وقت و تلاش خود را تلف می‌کنید.

هنگامی که مخاطبان خود را بشناسید، خواهید دانست که چگونه با تصاویر و زبانی که طنین انداز می شود با آنها صحبت کنید. مثلا جوان مخاطبان بازاریابی محتوا با تکنولوژی آشنا هستند اگر قرار است اینفوگرافیک شما آن‌ها را جذب کند، باید با ایموجی‌ها و عناوین تند پر شود، زیرا مخاطبان جوان اینگونه با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

افراد مسن معمولا بیشتر مخاطبان آنالوگ هستند، بنابراین ایموجی ها ممکن است جذابیت کمتری داشته باشند. شناخت مخاطبان به شما این امکان را می دهد که پیام خود را به گونه ای بسازید که برای آنها معنادارترین باشد.

4. طراحی جذاب و قابل اشتراک گذاری بصری

انسان ها موجودات بصری هستند. یک مطالعه نشان داد که بینایی مسئول است 80 درصد از یادگیری ما. به همین دلیل است که گرافیک و تصاویر بخش مهمی از بازاریابی هستند.

برای اینکه اینفوگرافیک ها موثر باشند، باید از نظر بصری جذاب باشند. اینفوگرافیک های جذاب بصری:

  • بهبود حفظ
  • با قرار دادن اطلاعات در متن، درک آن را آسان تر کنید
  • توجه مخاطب را جلب کنید

هرچه طراحی جذاب‌تر باشد، احتمال اینکه کسی آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد بیشتر است. این امر تعامل را حتی بیشتر افزایش می دهد و منجر به کلیک های بیشتر، افزایش ترافیک وب سایت و افزایش آگاهی از برند می شود.

نمونه ای از یک اینفوگرافیک خوب طراحی شده توسط Rock Content

5. تعامل و تعامل کاربر را ارتقا دهید

افزودن تعامل به infographic آن را پویا می کند. اینفوگرافیک های تعاملی از انیمیشن، پیمایش، کلیک کردن، پاننگ و زوم برای جذاب تر کردن اطلاعات استفاده می کنند.

تعامل بیننده را وادار می کند که بخواهد اینفوگرافیک را کشف کند، نه اینکه فقط آن را اسکن کند. یک تعامل مناسب همچنین می تواند چشم مشتری را به جزئیات و داده های مهم جلب کند.

با این حال، تلاش برای یافتن نوع مناسب تعامل دشوار است. می خواهید ارگانیک باشد و اجباری نباشد. شما می خواهید که تعامل بخشی از داستان باشد، نه چیزی که احتمالاً بیننده را آزار می دهد.

محتوای Ion by Rock می تواند به شما در ساخت کمک کند محتوای تعاملی شخصی برای جذب مخاطب و جلب علاقه آنها.

6. نمایش، نگو

اینفوگرافیک ها ترکیب های عجیب و غریبی هستند که حاوی کلمات و تصاویر هستند. استفاده بیش از حد از کلمات، هدف آن را شکست می دهد.

در عوض، هدف شما باید ابتدا نشان دادن و سپس استفاده از کلمات برای افزودن جزئیات باشد. طراحی اینفوگرافیک باید به راحتی قابل درک باشد. شما باید بتوانید بفهمید که اطلاعات بصری بدون هیچ متنی چه چیزی را منتقل می کند. سپس برای ایجاد زمینه بیشتر، کپی را اضافه می کنید.

اگر متوجه شدید که بیشتر پیام شما با کلمات توصیف شده است، باید در طرح تجدید نظر کنید. اینفوگرافیک ها ابزار بصری هستند، قبل از هر چیز.

7. ابتدا جریان را طراحی کنید

یک اینفوگرافیک موفق از بالا به پایین یا از یک طرف به طرف دیگر جریان دارد. آن جریان باید هم شناختی و هم بصری باشد. شما می توانید استفاده کنید عناصر طراحی برای ایجاد این جریان از فونت ها، تصاویر، رنگ ها و حاشیه های مختلف برای هدایت چشم بیننده استفاده کنید.

اینفوگرافیک نیز باید بصری باشد. با جریان موثر، خوانندگان به طور خودکار به پایین پیمایش می کنند تا بخش بعدی را ببینند. نیازی به فلش یا جهت نیست. جریان ارگانیک و طبیعی است.

هنگامی که اینفوگرافیک ایجاد می کنید، جریان را طراحی کنید و آن را با تصاویر پر کنید. در نهایت، متن و نقاط داده خود را به گونه ای اضافه کنید که سفر بیننده را مختل نکند.

سه بهترین سازندگان اینفوگرافیک آنلاین

پارامترهای طراحی این نوع کمک بصری باید دقیق باشد، به همین دلیل است که بازاریابان اغلب از ابزارهای آنلاین برای ایجاد اینفوگرافیک استفاده می کنند. در اینجا سه ​​مورد از بهترین های موجود در حال حاضر وجود دارد.

Adobe Creative Cloud Express

اگر از طرفداران خط تولید محصولات Adobe هستید، این محصول باید برای شما طبیعت دوم باشد. Adobe Express به شما کمک می کند تا دارایی های مختلف بازاریابی بصری را با موضوعی در حال اجرا بین اینفوگرافیک ها، آگهی ها، فیلم ها و قرقره ها طراحی کنید.

Adobe از هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد گرافیک متن به تصویر استفاده می کند. همچنین دارای کتابخانه ای از الگوها برای تنظیم اینفوگرافیک است. حتی می توانید با Adobe انیمیشن طراحی کنید.

می توانید از برخی ویژگی های ضروری در این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید. با این حال، برای استفاده از همه آنها باید مشترک شوید. هزینه کم است. در حال حاضر، 9.99 دلار در ماه اجرا می شود.

ابزار اینفوگرافیک Canva

کانوا یکی دیگر از ابزارهای آنلاین معروف است که می تواند به شما در ایجاد اینفوگرافیک عالی کمک کند. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که به صورت رایگان به عملکردهای اساسی دسترسی داشته باشید. ابزارهای طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی شما را در فرآیند ساخت اینفوگرافیک راهنمایی می‌کنند و حتی 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان ارائه می‌کنند.

می‌توانید با یک طرح اشتراک سطح خود را ارتقا دهید و به ویژگی‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. این پلتفرم در حال حاضر 12.99 دلار در ماه یا 14.99 دلار در ماه برای تیم ها هزینه دارد.

روز دوستی

روز دوستی یک ابزار آنلاین کمتر شناخته شده اما مؤثر است. همچنین تنها برنامه ای است که به طور خاص به ایجاد اینفوگرافیک اختصاص داده شده است. این یک رابط کاربری آسان ارائه می دهد که شما را در انتخاب تصاویر و فونت ها راهنمایی می کند.

Venngage سه گزینه قیمت دارد. می توانید از حداقل ابزار به صورت رایگان استفاده کنید یا برای یک طرح Premium، Business یا Enterprise هزینه کنید. محدوده قیمت گذاری برای پلتفرم های اشتراک بین 10 دلار در ماه برای افراد و 499 دلار ماهانه برای Enterprise است. طرح کسب و کار به شما امکان می دهد با 24 دلار ماهانه به اکثر ویژگی ها دسترسی داشته باشید.

کلمات پایانی

اینفوگرافیک یک ابزار همه کاره ضروری در استراتژی بازاریابی شماست. با اینفوگرافیک ها می توانید به خوانندگان کمک کنید تا مفاهیم پیچیده را درک کرده و آنها را به اشتراک بگذارند.

می توانید از آنها در وب سایت، وبلاگ ها، صفحات رسانه های اجتماعی و ایمیل های خود استفاده کنید. آنها به بهبود SEO شما کمک می کنند، بنابراین می توانید در جستجوهای ارگانیک رتبه بالاتری کسب کنید. آنها همچنین اعتبار برند را ایجاد می کنند.

با احتیاط، یک اینفوگرافیک با طراحی ضعیف بیشتر از اینکه کمک کند آسیب می زند. اگر برای ایجاد کمک نیاز دارید، چرا به متخصصان نویسندگی و طراحی در WriterAccess کمک نمی‌کنید؟ با یک آزمایشی 14 روزه رایگان، چه چیزی رو مجبوری از دست بدی؟ امروز WriterAccess را امتحان کنید!


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *