معاون حمل و نقل و زیرساخت ترکیه با حضور در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 با مدیران این اپراتور گفتگو کرد.

عمر فاتح سایان معاون حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیئت همراه امروز در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور یافتند و با مدیران این اپراتور گفتگو کردند. مبارکه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه حضور یافت تا توانایی های فنی و مخابراتی ایران را به نمایش بگذارد.

حضور معاون حمل و نقل و زیرساخت ترکیه در غرفه موبایل اول

نمایشگاه Mobilefest امروز شنبه 18 اردیبهشت 1403 پس از 3 روز فعالیت به کار خود پایان می دهد. این رویداد با حضور رهبران صنعت ICT، مبتکران و کارشناسان این حوزه برگزار شد. در این رویداد بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه اوراسیا، اولین اپراتور تلفن همراه نشان داد که چگونه فناوری‌های پیشرفته در زمینه ارتباطات سیار و پلت‌فرم‌های دیجیتال، ارائه‌دهندگان خدمات و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا تجربیات مشتریان استثنایی را ارائه دهند و جریان‌های درآمدی جدیدی را باز کنند.

اپراتور همراه اول با شعار «هدف‌گذاری بی‌پایان» و با تمرکز بر محصولات، خدمات و فعالیت‌ها در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه سیار» و «بازوی سرمایه‌گذاری جسورانه» در این رویداد و بخش نمایشگاهی آن شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش فعال یا غیرفعال کردن آهنگ همراه اول ایرانسل و رایتل + همنوازی عبادی فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه

اپراتور همراه اول