09 مه 1403 در 11:17

ایتال دیزاین، یک شرکت معروف ایتالیایی، کانسپت Quintessenza را ارائه کرد. خودروی مفهومی Quintessenza ترکیبی جذاب از سدان شهری و آفرود است.

نمایشگاه خودرو پکن 2024، انواع خودروها به نمایش گذاشته شد. از لامبورگینی Urus SE super SUV و مرسدس بنز G کلاس الکتریکی گرفته تا سوپراسپرت BYD Speed ​​9 و سدان Huawei S9 Stelato. با تمام این اوصاف، مفهوم Quintessenza جذابیت دیگری نیز دارد. آخرین اخبار خودرو حاکی از آن است که شرکت طراحی معروف ایتالیایی “Italdesign” این کانسپت آینده نگرانه را با طراحی دیدنی و استفاده خلاقانه از فناوری های مختلف در این نمایشگاه ارائه کرده است.

کانسپت سدان آفرود ایتالیایی Quintessenza را معرفی می کنیم

ایتال دیزاین خودروهای نمادینی را طراحی کرده است که حداقل برخی از آنها را می شناسید. لامبورگینی گالاردو، نسل اول فولکس واگن گلف و لوتوس اسپریت تنها چند نمونه هستند. اکنون این شرکت در جدیدترین تلاش خود یک سدان برقی آفرود با رویکردی منحصر به فرد طراحی کرده است. طبق توضیحات ایتال دیزاین، این خودرو هم در خیابان های شهر و هم در جاده های دورافتاده پاسخگوی نیاز راننده بوده و «دوگانگی انسانی» را نشان می دهد.

خودروی مفهومی Quintsenza ترکیبی از انواع خودروها به نظر می رسد. البته این سبک طراحی سدان مدتی قبل در کانسپت کراس اوور اسپرت تویوتا دیده می شد. حتی Crown Landscape، سدان آفرودی که به تازگی از تویوتا معرفی شده است، شباهت هایی با این کانسپت جدید ایتالیایی دارد.

طراحی جلوی Quintessenza با چراغ های جلوی باریک و چهره نسبتاً تهاجمی خود جلب توجه می کند، در حالی که طراحی عقب محافظه کارانه تر است. جالبتر اینکه قسمت عقب به گونه ای طراحی شده است که با برداشتن شیشه از بیرون می توان فضایی شبیه وانت یا نشیمن را فراهم کرد. ایتال دیزاین نمای عقب این خودرو را چه با شیشه و چه بدون شیشه با ظرافت و دقت برای حفظ یکپارچگی طراحی کرده است.

فضای داخلی کانسپت جدید کمپانی معروف ایتالیایی تفاوتی با سایر کانسپت ها ندارد. آنچه می بینیم کابینی مینیمال و آینده نگر است که کوچکترین تاثیری از کابین های فعلی ندارد. در فضای داخلی محصول ایتال دیزاین در اختیار راننده یک فرمان مستطیل شکل با صفحه نمایش کوچک بالای آن قرار دارد. همچنین به جای هر نوع نمایشگر مرسوم امروزی، مجموعه ای از نمایشگرها در قالب واقعیت افزوده پیاده سازی شده است که اطلاعات لازم را در لحظه به راننده نشان می دهد.

طبق ادعای Ital Design، این خودروی مفهومی از سه موتور الکتریکی با باتری 150 کیلووات ساعتی استفاده می کند و انتظار می رود حداقل بر روی کاغذ، مسافت پیموده شده بالایی داشته باشد. با این حال، مشخص نیست که این پیشرانه تمام الکتریکی چقدر نیرو و گشتاور تولید می کند و واقعاً انتظار دیگری از مفهومی در این سطح نمی رود.

سایر اخبار مرتبط با نمایشگاه خودرو پکن 2024: نیسان 4 خودروی مفهومی هیجان انگیز با طراحی فضایی را در نمایشگاه پکن معرفی کرد نسل جدید تویوتا کمری هیبریدی در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد فیس لیفت جنسیس GV70 در نمایشگاه پکن؛ SUV لوکس کره ای، زیباتر و پیچیده تر از قبل خودروی الکتریکی G80 EV Magma محصولی از برند جدید جنسیس در نمایشگاه خودرو پکن فولکس واگن مفهومی خودرو ID.کد; ژنتیک آلمانی با هنر چینی