09 اردیبهشت 1403 ساعت 08:00

Hongqi E702 – Hongqi E702 یک خودروی مفهومی از قدیمی ترین برند خودروسازی در صنعت چین است که هر دو اصالت و تکنولوژی مردم چین را به تصویر می کشد.

علاوه بر شگفتی های رنگارنگ، نمایشگاه خودروی چین میزبان یک خودروی اصلی اما مفهومی به نام Hongchi E702 نیز بود. از آنجایی که نسخه های اصلی این محصول مانند Hongchi EQM5 الکتریکی یا Hongchi H5 به کشور ما نیز راه پیدا کرده اند، بد نیست در جدیدترین خبر خودروی گجت نگاهی به این محصول مفهومی بیندازیم. سریال خبری.

معرفی خودروی مفهومی Hongchi E702

طراحی و ابعاد این محصول دقیقا بر اساس امضای معروف شرکت هونگچی بوده و طول آن تقریبا 5 متر می رسد ویژگی اصلی طراحی خودروی مفهومی هونگچی E702 خط قرمز یا نشانی است که روی کاپوت آن دیده می شود و نمادی از شرکت هونگچی محسوب می شود. علاوه بر این، جلوپنجره بسته و یکپارچه به لطف گرافیک منحصر به فرد چراغ های LED از طراحی جذابی برخوردار است.

شرکت هونگچی با نشان دادن این مفهوم قصد دارد توانایی خود را در ایجاد خودروهای برقی جدید و صادرات آنها به کشورهای منطقه از جمله کشورهای خاورمیانه به ویژه ایران به اثبات برساند. در این زمینه بد نیست اشاره کنیم که خودروی ملی چین و حتی خودروهای رسمی این کشور در مراسمات سیاسی بین المللی متعلق به برند هونگچی است.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که شرکت بهمن موتور با زیرمجموعه تازه تاسیس خود، برند BMW Cars، خودروهای رده بالای هونگچی مانند سدان هونگچی H5 و تاکسی برقی Hongchi EQM5 را در سال گذشته وارد کرده است و حدس می زنیم در سال. در حال حاضر نام این برند جذاب چینی در رسانه های خودروسازی فارسی بیشتر شنیده می شود.

سایر اخبار مرتبط با نمایشگاه خودرو پکن 2024: چینی ها خودروی برقی سایپا را به خودروی فرمول 1 تبدیل کرده اند نیسان 4 خودروی مفهومی هیجان انگیز با طراحی فضایی را در نمایشگاه پکن معرفی کرد Gek Empo تبدیل پذیر. اولین خودروی بدون سقف چینی در ایران؟ گیلاس A9; مدیران جدید خودروهای هیبریدی؟ نسل جدید تویوتا کمری هیبریدی در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد