این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد یاهو در حال معرفی ابزارهای جدید هوش مصنوعی برای Yahoo Mail است که با هدف کمک به کاربران در صرفه‌جویی در وقت و هزینه طراحی شده‌اند. این به‌روزرسانی شامل بهبودهایی در ویژگی‌های هوش مصنوعی موجود در Yahoo Mail، همراه با معرفی ابزار جدیدی به نام «Shopping Saver» است.

به گزارش هوشیو، ابزار جدید Shopping Saver به افراد کمک می‌کند تا کارت‌های هدیه، کدهای تخفیف و اعتبار فروشگاه‌هایی را که ممکن است فراموش کرده باشند، پیدا کرده و از آن‌ها استفاده نمایند. این ابزار همچنین پیام‎هایی را برای فروشندگان ارسال می‌نماید و به آنها یادآوری می‌کند که این پس‎انداز را برای خرید اعمال کنند. یاهو خاطرنشان می‌کند که تقریباً نیمی از بزرگسالان در ایالات‌متحده حداقل یک کارت هدیه استفاده نشده، کوپن هدیه یا اعتبار فروشگاهی دارند. هدف این ابزار جدید کمک به کاربران برای صرفه‌جویی در هزینه در هنگام خرید آنلاین است.

جاش جاکوبسون، معاون ارشد و مدیر کل یاهو میل، در بیانیه‌ای گفت:«ما مجموعه کاملی از ابزارها را در Yahoo Mail معرفی کرده‌ایم تا به کاربران در صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک کرده و تجربه ایمیل آنها را بهبود بخشیم.» در مجموع، مشتریان آمریکایی ۲۳ میلیارد دلار کارت هدیه و اعتبار استفاده نشده دارند و ما امیدواریم که ابزارهای جدید ما به کاربران کمک کند، کسری از آن را در کیف پول خود بازگردانند.

در مورد ارتقاء قابلیت‌های موجود یاهو میل، این شرکت در حال‎ ارتقاء ویژگی‎های دستیار جستجو و نوشتن دستیار سرویس ایمیل است.

نوار جستجوی Yahoo Mail اکنون سؤالات رایجی را پیشنهاد می‌کند تا به کاربران کمک کند آنچه را که به‌دنبال آن هستند، پیدا کنند. کاربران اکنون می‌توانند به جای تکیه بر کلمات کلیدی، فقط یک سوال بپرسند، یا از فهرستی از جستارهای از پیش تعریف شده مرتبط با عبارات جستجوی خود انتخاب کنند، مانند «هفته گذشته چقدر برای خرید مواد غذایی هزینه کردم؟» به علاوه، فیلترهای جدیدی مانند (از، تا، تاریخ) در دسترس هستند که به کاربران کمک می‌کنند نتایج جستجو را حتی بیشتر محدود کرده و اصلاح نمایند.

دستیار نوشتن این شرکت که پیش‌نویس‌های پیشنهادی را با صدای کاربر تهیه می‌کند، اکنون می‌تواند با لحن‎ها و سبک‌های مختلف بنویسد و به کاربران این امکان را می‌دهد لحن پیش‌نویس‌های خود را شخصی‌سازی نمایند. قبل از این به‌روز رسانی، این دستیار تنها می‌توانست به‌صورت حرفه‌ای یا معمولی بنویسد. اما با این به‎روز‌رسانی، کاربران اکنون می‌توانند لحن موردنظر خود را در انواع مختلفی همچون فوری، سپاسگزار یا عذرخواهی انتخاب کنند.

یاهو خاطرنشان می‌کند که از پلتفرم هوش مصنوعی Google Cloud برای توسعه ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد خود استفاده کرده است. ویژگی‌های هوش مصنوعی قبلاً فقط با کاربران iOS آزمایش می‌شدند، اما اکنون در مرورگرهای وب در دسترس کاربران هستند. یاهو در حال آماده شدن برای انتشار عمومی این ویژگی‌ها است، اما تاریخی برای انتشار گسترده‌تر به اشتراک گذاشته نشده است.

اعلام امروز در حالی منتشر می‌شود که گوگل و مایکروسافت در سال گذشته چندین ویژگی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را برای Gmail و Outlook ارائه کرده‌اند .


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *