فصل خرید تعطیلات تقریبا نزدیک است، به این معنی که زمان آن رسیده است که استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری برنامه ریزی کنید.

ارسال ایمیل به لیست بازاریابی شما جزء مهمی از فروش تعطیلات است کمپین آخر هفته

اما چگونه می‌توانید پیام‌هایی ایجاد کنید که آنها را باز کند – و بهترین راه برای جلب توجه خریداران هدف شما چیست؟

در اینجا بهترین نکات ما برای خطوط موضوع ایمیل جمعه سیاه بهتر است.

#1. کلمات مناسب را انتخاب کنید

اولین قدم در افزایش نرخ باز بودن، انتخاب کلمات مناسب برای خطوط موضوع ایمیل است.

این یعنی چی؟

برای جلب توجه مخاطبان خود، کلماتی را انتخاب کنید که مستقیم هستند و ارائه اطلاعات فوری مهم است.

یعنی استفاده از کلمات فریبنده مانند فروش و پیشنهاد ویژه برای رسیدن به اصل مطلب

از این گذشته، بیشتر مردم هنگام جستجوی معاملات تعطیلات به دنبال نوعی تخفیف هستند.

همچنین می توانید از اصطلاحاتی مانند نشانه گذاری یا نزدیک واقعاً نشان دهد که هنگام خرید با نام تجاری خود صرفه جویی عمیقی وجود دارد.

در حالی که این به تنهایی برای جلب توجه مخاطبان شما و کمک به افزایش فروش جمعه سیاه کافی نخواهد بود، اما شروعی عالی است.

#2. فوریت بسازید

همچنین بسیار مهم است که با خط موضوع ایمیل خود برای جمعه سیاه، فوریت ایجاد کنید.

در نهایت، قرار است این فروش ها فقط چند ساعت یا تا آخر هفته ادامه داشته باشند.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید به آنها بگویید سریع عمل کنند یا اینکه آنها از دست می دهند.

شرایط جمعه سیاه و دوشنبه سایبری خود را به طور طبیعی به ایجاد احساس فوریت سوق می دهند – این روزها فقط یک بار در سال می آیند، درست است؟

در پایان دوره زمانی فروش خود، همچنین می توانید یک ایمیل آخرین فرصت ارسال کنید که به لیست شما اطلاع می دهد که این واقعا آخرین فرصتی است که آنها در خرید پس انداز دارند.

#3. از انحصار به عنوان قرعه کشی استفاده کنید

ترس از دست دادن (FOMO) در خرید جمعه سیاه و دوشنبه سایبری واقعی است.

استفاده از انحصار به عنوان قرعه کشی یک راه عالی برای جلب توجه است از مشتریان فعلی شما

چندین راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. می توانید با استفاده از یک پیام VIP چند روز قبل از جمعه سیاه شروع کنید تا توضیح دهید که این پیشنهاد فقط برای تعداد کمی از افراد در دسترس است.

(نیازی ندارند که بدانند همه افراد لیست شما یک پیشنهاد را دریافت می کنند.)

سپس می‌توانید سایر خطوط موضوع ایمیل جمعه سیاه را دنبال کنید که فوریت بیشتری ایجاد می‌کنند، مانند پیشنهادی مبنی بر اینکه معاملات زیاد دوام نمی‌آورند یا عرضه محدود وجود دارد.

#4. قیمت واقعی یا درصد تخفیف اضافه کنید

راه دیگر برای جلب توجه خریداران تعطیلات این است که قیمت واقعی یا درصد تخفیف را به خطوط موضوع ایمیل جمعه سیاه خود اضافه کنید.

مردم دوست دارند اعداد را ببینند، بنابراین مهم نیست که چه چیزی را در اینجا قرار می دهید تا زمانی که با تخفیف خاصی که ارائه می دهید مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، چیزی شبیه به 50 دلار تخفیف یا 40% برای اینکه حداقل بیشتر خریداران را تشویق کند تا به آنچه در دسترس دارید نگاهی بیندازند کافی است.

البته، اگر فقط یک تخفیف کوچک یا چیزی که ارزش مشخصی ندارد (مانند حمل و نقل رایگان) ارائه می دهید، ممکن است بخواهید از این تاکتیک صرف نظر کنید.

با این حال، اگر به دنبال آن پیشنهادهای فروش هستید، این یک راه عالی برای افزایش علاقه است.

#5. پیشنهادات ارسال رایگان

یکی دیگر از تاکتیک‌های عالی برای خطوط موضوع ایمیل جمعه سیاه، ارائه ارسال رایگان فقط برای سفارش‌هایی است که در طول تبلیغات ثبت می‌شوند.

در حالی که حمل و نقل رایگان چیزی است که در خرده‌فروشان شرکت‌های بزرگ رایج است، بسیاری از مارک‌های کوچک‌تر با حاشیه سود بسیار کم کار می‌کنند تا واقعاً همیشه این کار را ارائه دهند.

با این حال، ارائه حمل و نقل رایگان برای خریداران جمعه سیاه یا سایبر دوشنبه می تواند راهی عالی برای رقابت با آن برندهای بزرگتر باشد.

اگر این چیزی است که به فکر اضافه کردن آن به ایمیل مارکتینگ برای فصل تعطیلات هستید، حتماً ابتدا اعداد را اجرا کنید.

شاید مجبور باشید برای مقابله با هزینه ارسال سفارش، تخفیف قیمت کمتری بدهید، که با افزایش مورد انتظار در نرخ حمل و نقل برای فصل تعطیلات 2023 محتمل است.

#6. تخفیف خود را انتخاب کنید

مردم واقعاً گزینه ها را دوست دارند، به خصوص وقتی صحبت از چیزی مانند فرصت انتخاب تخفیف برای خود باشد.

شاید کسی یک کوپن را با 40 درصد تخفیف در مقابل 10 دلار ترجیح دهد. این واقعاً به حجم خرید و ارزش کل سفارش بستگی دارد.

سفارش‌های بزرگ‌تر معمولاً برای درصد استفاده می‌شوند، در حالی که اقلام تکی مانند انتخاب یک مقدار دلار تعیین‌شده هستند.

در خطوط موضوع ایمیل جمعه سیاه خود، هر دو پیشنهاد را ارائه دهید.

این به آنها ایده خوبی می دهد که معاملاتی وجود دارد که باید انجام شود، اما تا زمانی که برای بررسی آماده نشده باشند مجبور نیستند یکی را انتخاب کنند.

در واقع، این یک تاکتیک عالی برای استفاده برای هرگونه پیشنهاد فروش یا تبلیغات در سایر فصول خرید مهم سال است.

#7. کلمات را درج کنید جمعه سیاه و دوشنبه سایبری

همانطور که قبلا ذکر کردیم، کلمات جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ذاتا خود را به دو عنصر اختصاص می دهند: یک تخفیف و یک زمان محدود برای استفاده.

اکثر مردم در طول تعطیلات آخر هفته شکرگزاری ایمیل های زیادی از خرده فروشان دریافت می کنند.

بیشتر آنها فقط خطوط موضوع را مرور می کنند تا زمانی که کلماتی مانند آن را ببینند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری – به همین دلیل است که باید راهی برای گنجاندن آنها در پیام خود پیدا کنید.

و به یاد داشته باشید که این فقط به پیامی که در روزهای خرید ارسال می کنید مربوط نمی شود.

برخی از خرده فروشان بزرگ در ماه اکتبر شروع به ارسال پیش نمایش جمعه سیاه می کنند به عنوان راهی برای جلب توجه مصرف کنندگان.

#8. در جایی که می توانید از کلمات فعال استفاده کنید

نکته دیگر برای ایجاد بهترین خطوط موضوع ایمیل جمعه سیاه این است که تا جایی که می توانید از کلمات فعال استفاده کنید.

اصطلاحاتی مانند خرید، صرفه جویی، بدست آوردن، گرفتن، فروشگاهو سایر موارد مشابه اغلب نسبت به پیام هایی که شامل آنها نمی شود، پاسخ بهتری دریافت می کنند.

به یاد داشته باشید، شما می خواهید مشتری فوراً بفهمد که چه ارزشی دریافت خواهد کرد از پیشنهاد ویژه شما، و استفاده از انتخاب درست در اصطلاحات فعال راهی عالی برای انتقال این موضوع در سطح روانشناختی است.

حتی می‌توانید این کلمات را با نکات دیگری که در اینجا آورده‌ایم، مانند انتخاب تخفیف خودشان یا دریافت ارسال رایگان، انتخاب کنید.

#9. شجاعت متفاوت بودن داشته باش

بیا با آن روبرو شویم.

لیست ایمیل شما یک دریافت می کند مقدار زیادی از ایمیل‌ها در چند روز نزدیک جمعه سیاه. همچنین پیام های زیادی دریافت خواهد کرد در حین آن روز نیز

به‌جای ارسال پیام دیگری که مردم نادیده می‌گیرند، از زبان خلاقانه و شکلک‌ها برای متمایز شدن از جمعیت استفاده کنید.

در هر فرصتی که دارید، چشم آنها را با کلمات بازیگوش یا کمی طنز جلب کنید مطمئنا ایده خوبی است

بعلاوه، ایموجی‌ها با یک تصویر مینیاتوری رنگارنگ و سرگرم‌کننده، فهرست بی‌پایان پیام‌های موجود در صندوق ورودی‌شان را تجزیه می‌کنند.

با این حال، اگر واقعاً قصد دارید کاری غیرعادی با خطوط موضوع ایمیل جمعه سیاه خود انجام دهید، فقط مطمئن شوید که تا حدودی مطابق با نام تجاری است.

مشتریان شما در حال حاضر با پیام های شما به عنوان یک شرکت راحت هستند. اگر خیلی دور از اسکریپت پیش بروید، ممکن است کمی پسرفت از مشتریان فعلی خود مشاهده کنید.

شماره 10. روز شکرگزاری را به خاطر بسپار

به عنوان یک نام تجاری تجارت الکترونیک، به راحتی می توان درگیر برنامه های جمعه سیاه و دوشنبه سایبری شد.

در عوض، با ذکر نکردن هر یک از آنها، مخاطبان خود را کمی دور بیندازید.

روز قبل یک پیام شکرگزاری ارسال کنید. قدردانی و قدردانی خود را از مشتریان خود و برکات کلی سال نشان دهید.

سپس، به طور معمول، معاملات خرید آخر هفته خود را در متن ایمیل ذکر کنید.

متمایز شدن از رقبا به عنوان یک نام تجاری بسیار مهم است و این یک راه آسان برای تحقق آن در طول شروع رسمی فصل خرده فروشی تعطیلات است.

پاداش: خطوط موضوعی برای تست فروش جمعه سیاه

اگر هنوز مطمئن نیستید که با ایجاد بهترین خطوط موضوع ایمیل سایبر دوشنبه و جمعه سیاه از کجا شروع کنید، ما می توانیم کمک کنیم.

در اینجا چند نمونه برای شما آورده شده است تا با مخاطبان خود امتحان کنید یا مطابق با نیاز خود ویرایش کنید.

  • هشدار BLACK FRIDAY! اکنون در (PRODUCT) دلار (XX) ذخیره کنید قبل از اینکه آنها از بین بروند
  • پیش‌نمایش معامله دوشنبه سایبری – بین $(X) تخفیف یا (XX)٪ را انتخاب کنید
  • فقط افراد VIP! جمعه سیاه این کالا را به شما پیشنهاد می دهد که می خواهید دو عدد بخرید

جمع بندی: انتخاب بهترین خطوط موضوع ایمیل جمعه سیاه

افزایش فروش فصل خرید تعطیلات خود را با بازاریابی ایمیلی شروع کنید.

با این نکات، باید بتوانید خطوط موضوع ایمیل سایبر دوشنبه و جمعه سیاه خود را برای پاسخ بهتر در سال جاری بهبود بخشید.

در حالی که ما در حال بررسی موضوع هستیم، اگر به دنبال تکمیل فرآیند بازاریابی ایمیلی خود هستید در طول سال، ما می توانیم کمک کنیم. برای اطلاعات بیشتر راهنمای محتوای راک ما را بررسی کنید!


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *