هنگام تصمیم گیری بین بسیاری از اقلام مرتبط، خریداران آنلاین انتخاب می کنند که قیمت و سایر ویژگی ها را در کنار یکدیگر مطابقت دهند تا بهترین محصولات را برای خود انتخاب کنند. صاحبان فروشگاه ها می توانند با گنجاندن توانایی مقایسه محصولات، به خریداران در تصمیم گیری صحیح کمک کنند.

در صورتی که فروشگاه وسیعی با اقلام بسیار مرتبط داشته باشید، اجازه دادن به مصرف کنندگان برای مقایسه تفاوت زیادی ایجاد می کند.

چرا مقایسه محصولات مهم است?

همه خریدهای آنلاین یکسان نیستند. اغلب ما کالاها را به راحتی می خریم، بدون تلاش و تحقیق زیاد به صورت آنلاین، به این گونه خریدها، خرید بی رویه می گویند. به عنوان مثال، شما احتمالا زمان زیادی را صرف مطالعه جزئیات یک کتاب، رنگ آمیزی مداد رنگی یا تی شرت نخواهید کرد.

با این حال فروش هایی که شخصیت متفاوتی دارند در نظر گرفته شده است. این امر به ویژه در مورد اقلام مرکب با قیمت متوسط ​​تا بالا صادق است که نقش اساسی در ویژگی های محصولات ایفا می کنند – وسایل الکترونیکی و خانگی، کالاهای کودک، تجهیزات ورزشی.

هنگامی که یک خریدار برای خرید یک گوشی هوشمند به یک فروشگاه می رود، مشتری معمولاً ابتدا محدوده تلفن را بین 2 تا 5 کاهش می دهد و سپس اقلام را برای یافتن برنده مقایسه می کند.

مردم هنگام خرید آنلاین به همین شکل فکر می کنند. در یک فروشگاه آنلاین، کاربران می توانند از ناوبری لایه ای (جستجوی وجهی) برای محدود کردن انتخاب محصول خود استفاده کنند و سپس می توانند با مقایسه الگوهای محصول، محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند. جداول مقایسه ای ویژگی های بسیاری از محصولات را در یک مکان نشان می دهد که به شما امکان می دهد مزایا و معایب محصولات را به راحتی شناسایی کنید.

بنابراین، چه لوازم الکترونیکی، لوازم الکتریکی، امکانات ورزشی، اسباب‌بازی‌های کودکان یا هر کالای تعمیر خانه را بفروشید، مقایسه محصولات به صورت آنلاین از عناصر ضروری فروشگاه آنلاین است. مقایسه محصولات شما به مصرف کنندگان شما اجازه می دهد تصمیمی آگاهانه بگیرند.

علاوه بر این، یک الگوی مقایسه محصولات تثبیت شده می تواند بر فروش شما تأثیر بگذارد زیرا مصرف کنندگان در صورت مشاهده یک محصول خوب با قیمت خوب می توانند بیشتر خرید کنند و مقایسه محصول به یافتن آن کمک می کند.

خبر خوب این است که ویژگی مقایسه محصولات در مقایسه محصولات Magento، به خصوص مقایسه محصولات Magento 2 گنجانده شده است.

محصولات مقایسه مجنتو چیست؟

مجنتو و مجنتو 2 ویژگی‌های محصول را با هم مقایسه می‌کنند که می‌تواند برای عموم مردم برای مقایسه همه محصولاتشان استفاده شود. الگوی جدول برای مقایسه ویژگی ها و ویژگی های کالایی را که انتخاب می کنند نشان می دهد که به کاربران امکان می دهد به سرعت مزایا و معایب محصول را شناسایی کنند.

معیارهایی که محصولات مقایسه ای دنبال می کنند شامل توضیحات با بهترین کیفیت و ویژگی های محصولات، توضیحات کوتاه، فعالیت های مناسب، جنسیت و سال محصولات می باشد. این جداول مقایسه محصولات همچنین رتبه بندی مشتریانی که از هر محصول استفاده می کنند را نشان می دهد.

یک جدول مقایسه خوب مدیریت شده نیز می تواند باعث فروش شود زیرا مصرف کنندگان ممکن است یک محصول را بهتر از دیگران خریداری کنند.

مقایسه ویژگی های محصول

سایت مقایسه محصولات یکی از عملکردهای مفید مجنتو است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد محصولات را با کیفیت و ویژگی های آنها مقایسه کنند و محصول مناسب را برای خرید پیدا کنند. با این حال، هنوز جایی برای کمال وجود دارد و کسب‌وکار می‌تواند با ویژگی‌های محصول مقایسه پیشرفته جدید Magento، مرحله مقایسه محصول را در فروشگاه ساخته شده تحت وب خود برای مشتریان خود به طرز باورنکردنی بهتر و سریع‌تر کند.

  • حالت های مختلف برای مقایسه انواع مختلف ویژگی ها. روش‌های مقایسه ماژول متنوع است: شما می‌توانید محصولاتی را با حداکثر یا حداقل تعداد ویژگی‌های مقایسه شده به‌عنوان بهترین یا بدترین در فهرست بر اساس تعداد ویژگی‌هایشان، ارزش اسناد قابل مقایسه، مکان آنها در فهرست و سایر روش‌ها ارائه کنید.
  • جدول مقایسه بهترین نقاط قوت و ویژگی ها را نشان می دهد. این فرآیند مقایسه را تسهیل می‌کند و به مشتریان اجازه می‌دهد بهترین محصولات را به‌طور مؤثرتری مرتب کنند.
  • خلاصه کامل ستاره دار به شما امکان می دهد محصول مناسب را به سرعت پیدا کنید. به هر محصول یک امتیاز ستاره در پایین نمودار مقایسه به عنوان یک نتیجه خلاصه برای همه ویژگی های مقایسه داده می شود.
  • یک سیستم توزیع رتبه بندی آسان برای استفاده در بین گزینه های ویژگی. طرح مقایسه بر اساس مقادیری است که می توانید در تنظیمات مدیریت به هر ویژگی محصول اختصاص دهید. ماژول مقادیر هر محصول را با هم مقایسه می کند و سپس امتیاز ستاره هر محصول را تعیین می کند.

همه این ویژگی‌های محصول را با هم مقایسه می‌کنند که در بالا اجازه می‌دهند فرآیند مقایسه به راحتی تطبیق داده شود. مدیران فروشگاه باید تعیین کنند که کدام ویژگی، معیارهای مقایسه ای و اهمیت هر ویژگی برای نتایج در نظر گرفته می شود. روش مقایسه بسیار متنوع تر است و به راحتی توسط مدیران فروشگاه با این ویژگی ها قابل کنترل است.

مقایسه قیمت محصولات به صورت آنلاین

قیمت‌های محصول را در بازاری مقایسه کنید که در آن چندین فروشنده می‌توانند قیمت متفاوتی را به یک محصول اضافه کرده و بفروشند، از قبل در کاتالوگ جهانی. به عنوان مدیران، فروشندگان و حتی مشتریان آنها، عملکردهای قدرتمند بسیاری را به ارمغان می آورد.

  • کار با 5 نوع مختلف از محصولات مجنتو
  • امکان داشتن چندین فروشنده/فروشنده برای یک محصول واحد
  • داشتن سیستم مدیریت قدرتمند
  • تنظیمات سفارشی سازی با یک کلیک
  • مقایسه قیمت مفید
  • مقایسه راحت فروشنده
  • عملکردی صفحه محصول تجارت الکترونیک
  • مدیریت آسان محصولات اختصاص داده شده
  • بهینه سازی جستجوی محصول اختصاص داده شده
  • لیست محصول با کنترل کامل
  • نمایش محصول آموزنده
  • افزودن تصاویر متعدد

مزایای مقایسه محصولات مجنتو

  • دکمه برجسته افزودن به مقایسه به صفحه دسته و محصول
  • ویژگی ها را در جدول مقایسه بررسی کنید
  • به سادگی موارد را از لیست حذف کنید
  • قیمت و افزودن به سبد خرید دکمه در امتیاز عالی
  • نمایش رتبه بندی محصولات
  • دکمه چاپ موجود

معایب Magento مقایسه محصولات

  • برای کاربران تلفن همراه دوستانه نیست
  • حذف یک محصول از وب سایت باعث بارگیری مجدد یک برگه می شود
  • نمی توان ویژگی های محصول قابل مقایسه را پنهان کرد
  • بله/خیر ویژگی های متنی، نه نمادها ظاهر می شوند.
  • وقتی مواردی را به جدول مقایسه اضافه می کنید، صفحه دوباره بارگیری می شود. به دلیل کندی، یک تجربه کاربری ناخوشایند ایجاد می کند.

نحوه ارائه اطلاعات کافی و افزایش قدرت خرید با مقایسه محصولات تجارت الکترونیک

عکس های محصول

  • از تصاویر HD استفاده کنید: عکس ها خیلی حرف می زنند. تصاویر به مشتریان شما تصویری ماندگار از شرکت شما می دهد. بنابراین استفاده از تصویر HD برای نمایش محصول خود ضروری می شود.
  • نمایش تمام نماها (بالا، راست و پایین): نه تنها یک تصویر متوقف می شود، بلکه حتی یک تصویر باید به بالا، پایین، چپ و راست نشان داده شود تا مشتری بتواند به طور کامل به تصویر نگاه کند.
  • آن را در کنار داده های محصول قرار دهید: قرار دادن تصویر در کنار اطلاعات محصول به محصول اعتبار بیشتری می بخشد زیرا مصرف کننده می تواند به راحتی تصویر را مقایسه کرده و جزئیات محصول را نمایش دهد.
  • یک تصویر زوم شده روی تصویر روی ماوس داشته باشید: مشتریان اغلب دوست دارند روی یک عکس بزرگنمایی کنند تا به ویژگی های ظریف نگاه کنند. بنابراین، هنگامی که ماوس روی تصویر محصول می چرخد، باید گزینه ای برای بزرگنمایی تصویر ارائه شود.

اطلاعات محصول

  • کپشن بزرگتر و روشن: ارسال اولین راه برای آگاهی عموم از محصول است. عنوان را برای افزودن درخشندگی و پررنگ کردن آن بهبود دهید.
  • نام برند را درج کنید: هویت محصول شما نام تجاری شماست. بنابراین ذکر نام تجاری ضروری می شود.
  • نمایش قیمت آنلاین MRP: MRP و قیمت آنلاین (بعد از تخفیف) باید نمایش داده شود تا برای مشتریان روشن شود که کالا با قیمت مناسبی نسبت به قبل موجود است که مقرون به صرفه است.
  • قرار دادن جزئیات موجودی انبار: برای مقایسه محصولات تجارت الکترونیک، در دسترس بودن یک محصول همیشه باید ذکر شود تا مصرف کننده بتواند تشخیص دهد که آیا موجودی آن کم است یا بعد از مدتی، در صورت لزوم می تواند بلافاصله آن را خریداری کند.
  • توضیحاتی در مورد حمل و نقل ارائه دهید: مشخصات تحویل، تعداد روز و هزینه های اضافی را به مصرف کننده اطلاع دهید.

مزایای محصولات

  • مزایای محصول را بنویسید: محصولی تنها در صورتی که تصویر و تعریف HD داشته باشد و مصرف کننده از مزایای آن آگاه باشد هیچ مزیتی نخواهد داشت. امتیازات را نقطه به نقطه مشخص کنید.
  • عناصر / اجزاء را فهرست کنید: به اجزا یا عناصری که بخشی از محصول هستند به طور جداگانه مراجعه کنید.
  • نصیحت کنید: خریدار شما از داشتن نکات ارزان و منطقی خوشحال می شود.

لحن نوشتن

  • ساده و کاربر پسند: استفاده از زبانی ساده و کاربرپسند که حتی برای افراد عادی نیز بسیار مفید است تا محصول به راحتی قابل درک باشد و مزایای فروش بیشتری داشته باشد.
  • اغلب از گلوله استفاده کنید: بهترین راه برای خوشحال کردن بیننده هنگام مطالعه محصول، ارائه خلاصه یا اطلاعات محصول در بولتن است.
  • بر ویژگی های خاص تاکید شده است: روی ویژگی ها و زیرنویس های ضروری که به خریدار کمک می کند تا محصولی را برای خرید انتخاب کند، تاکید کنید و موارد تاکید شده را در نگاه اول ببینید.
  • قابل خواندن ارائه دهید: عموم مردم وب سایت شما را می پسندند و محصول شما همچنان دارای متن قابل خواندن خواهد بود و باعث می شود در آینده بازگردند.

Magento 2 مقایسه محصولات غیرفعال شده است

چندین فروشگاه اینترنتی وجود دارند که نیازی به جدول مقایسه ندارند، به خصوص سایت هایی که کالاهای ارزان قیمتی مانند تجهیزات، پوشاک، کفش، مواد غذایی و غیره را می فروشند.

اما در Magento Open Source، Magento 2 محصولات غیرفعال شده را به طور خودکار مقایسه می کند. استفاده از تنظیمات نوار کناری Admin نمی تواند آن را غیرفعال کند. برای ویرایش کدهای اساسی خاص ما در حال حاضر به شما کمک می کنیم.

مرحله 1: محصولات مقایسه را در Magento 2 در همه مکان‌های جلویی مانند سرصفحه، محصول، صفحات دسته‌بندی و پیمایش لایه بردارید.

گام 2: دستورالعمل XML زیر را در app/design/frontend/Theme_Vendor/Theme_Name/Magento_Catalog/layout/default.xm به طرح زمینه خود اضافه کنید:

<بدن>

مرحله 3: متغیر $showCompare را در قالب های زیر روی false قرار دهید:

Magento/Catalog/view/frontend/templates/product/widget/new/content/new_grid.phtml Magento/Catalog/view/frontend/templates/product/widget/new/content/new_list.phtml

کلمات پایانی

اگر این مقاله را در هر حرکتی دنبال کنید مدیریت مجنتو چندان سخت نیست. این قابلیت به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا اقلام مرتبط را با هم مقایسه کنند. خریداران از این راحتی قدردانی خواهند کرد و با تمام خریدهای آتی خود به فروشگاه شما باز خواهند گشت.

تابع مقایسه قیمت به مصرف کننده کمک می کند تا کالاهایی را با ویژگی های یکسان اما کیفیت های متفاوت مطابقت دهد. به این ترتیب، شما به مشتریان خود در یافتن بهترین محصول برای تمام نیازهای خود کمک خواهید کرد.

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

پنهان شدن


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *