نکات و مسائل مهم هنگام سفارش طراحی سایت وردپرسی

تشخیص طراحی حرفه ای

مشکل در یافتن یک طراح حرفه ای یکی از معایب طراحی وب سایت وردپرسی است. زمانی که تصمیم می گیرید وب سایت خود را با وردپرس طراحی کنید و می خواهید با یک طراح وب سایت کار کنید، با افراد و شرکت های زیادی روبرو می شوید که ادعا می کنند ویژگی های زیادی با قیمت های فوق العاده باورنکردنی دارند.
انتخاب بین این گزینه ها بسیار دشوار خواهد بود. عواقب این تصمیم می تواند خطری برای آینده کسب و کار شما باشد و ضربه مهلکی به آن وارد کند، اما از طرفی می تواند همراه موثری باشد و شما را در رسیدن به اهدافتان در سریع ترین زمان ممکن یاری کند.

انتخاب طراح حرفه ای

در اینجا باید از بین پیشنهادات یک طراح حرفه ای را انتخاب کنیم. در واقع، باید بتوانیم فروشنده قالب وب سایتی را که ما را در دام خرید ارزان گرفتار کرده و ممکن است ما را از تغییرات، اصلاحات یا افزودن امکانات مورد نیاز در آینده محروم کند، بشناسیم تا مرتکب اشتباه نشویم. انتخاب انتخاب فرد مناسب کار ساده ای نیست و نیاز به مشاور و تصمیم بسیار هوشمندانه دارد.

تعیین امکانات مورد نظر

نکته بعدی بعد از انتخاب طراح سختی انتخاب تجهیزات است. هنگامی که یک طراح را انتخاب کردید، اکنون با تعداد زیادی از گزینه ها روبرو هستید. مثلاً می خواهید فرم یا فروشگاه خاصی داشته باشید. وقتی وارد قسمت جستجوی سایت می شوید، آنقدر افزونه ها را می بینید که تصمیم گیری برایتان سخت می شود.

مواردی که بالاتر دیده می شوند لزوما بهترین نیستند زیرا بسیاری از آنها با تبلیغات و دلایل دیگر بالاتر دیده می شوند. شما همچنین باید برای سایت اینترنتی استفاده از ابزار مناسب برای خودتان کار آسانی نیست.

وسوسه صاحب کسب و کار

مشکل دیگری که می توانیم با آن روبرو شویم، وسوسه صاحب کسب و کار یا مشتری وب سایت است. برای داشتن گزینه های بیشتر، صاحب کسب و کار حدود 50-70-60 افزونه مختلف را انتخاب می کند، به طراح خود سفارش می دهد و انتظار گزینه های زیادی را دارد.

واقعیت این است که برای موفقیت به همه این ویژگی ها نیاز ندارید. شاید حتی از همه آنها استفاده نشود. هر افزونه جدیدی که به سایت اضافه می شود نیاز به فشار سئو در سایت دارد.

برای شروع، بهتر است چیزهایی را که در حال حاضر به آنها نیاز ندارید کنار بگذارید. البته انتخاب این موارد کار سختی است. وقتی یک سایت ایجاد می کنید و از همان ابتدا محصولات متنوعی دارید، باید دسته بندی های متنوع، قیمت بسیاری از محصولات، جستجوی پیشرفته محصول و غیره را داشته باشید. اما اگر تعداد محصولات محدود باشد و مشتری بخواهد خرید کند نیازی به این همه پیچیدگی نیست. پس باید بر این وسوسه غلبه کنید.

پیشنهادات دیگران

نکته پایانی این است که گاهی اوقات راهکارهایی که در فروشگاه ها و شرکت های دیگر گفته می شود و استفاده می شود باید ابتدا برای پروژه طراحی سایت شما بررسی شود. این راه حل ها ممکن است برای اهداف و استراتژی های تجاری شما مناسب نباشند.

اگر از راه حل های شخص ثالث استفاده می کنید، سایت ایجاد شده شبیه کار شما نخواهد بود و فقط تقلیدی از کار شخص دیگری است. در این شرایط مزیت رقابتی خود را از دست خواهید داد. بنابراین به خاطر داشته باشید که مزیت رقابتی شما ممکن است آن چیزی نباشد که در راه حل های توصیه شده توسط دیگران وجود دارد.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *