طراحی منحصر به فرد فروشگاه دیجیتال

قبل از طراحی سایت فروشگاهی، رقبا و سایت های معروف خود را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی و پیدا کنید و سپس این مطالب را با طراح سایت خود در میان بگذارید تا طراحی سایت فروشگاهی برتری داشته باشید. طراحی یک وب سایت فروشگاهی عالی منجر به برندسازی می شود.

طراحی سایت ساده و خاص

طراحی وب سایت فروشگاهی شما ویترین محصول کسب و کار شما است. طراحی سایت فروشگاهی شما باید به گونه ای باشد که کاربران و خریداران در فروشگاه و سایت شما احساس اطمینان و امنیت کنند. از نمادها و نمادهایی استفاده کنید که باعث سردرگمی کاربران نشود.

همچنین به سادگی فرآیند خرید محصولات از پرداخت تا تکمیل سفارش را طراحی کنید. به عبارت دیگر، باید تا حد امکان مراحل کمتری برای خرید وجود داشته باشد و مبهم یا پیچیده نباشد. خرید راحت مشتریان وفادار را افزایش می دهد.

مهم ترین نکته در طراحی سایت استفاده از لوگو و رنگ های سازمانی در ظاهر وب سایت است که باعث افزایش برندینگ و اعتبار تجاری می شود.

نظرات کاربران در مورد فروشگاه و محصولات را به اشتراک بگذارید

نمایش و به اشتراک گذاری نظرات کاربران از محصولات و فروشگاه ها به خریداران و سایر کاربران کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرند. خریداران می توانند قبل از خرید نظرات سایر کاربران را مطالعه کرده و میزان رضایت و عملکرد محصولات را بررسی کنند.

به طور کلی نمایش نظرات کاربران در کاهش اضطراب خریدهای نامناسب بسیار موثر است.

گواهی امنیتی سایت را فعال کنید

همه مصرف کنندگان و خریداران می خواهند اطلاعات شخصی و خریدهایشان ایمن باشد. برای این کار، فراموش نکنید که گواهی امنیتی یا ssl را در سایت خود فعال کنید و به خریداران اطمینان دهید که اطلاعات و جعبه های خرید آنها امن است.

از فیلتر جستجوی پیشرفته استفاده کنید

یک کادر جستجو یا فیلتر پیشرفته در سایت خود ایجاد کنید و بهتر است آن را در هدر سایت خود قرار دهید. این فیلتر جستجو باید از محصولات، ویژگی‌های محصول، دسته‌ها پشتیبانی کند. زیرا اگر کاربر نتواند محصول یا خدمات مورد نظر خود را پیدا کند. علاوه بر این که محصول را نخرید، باعث افزایش جهش از سایت می شود.

همچنین طراحی به گونه ای باشد که امکان جستجو و مرتب سازی محصولات بر اساس معیارهای مختلف از جمله پرفروش ترین، بالاترین یا کمترین قیمت، جدیدترین محصولات و … را داشته باشد. استفاده از فیلترهای فوق به خرید آسان و راحت محصولات مناسب کمک می کند.

امکان افزودن به علاقه مندی ها و سبد خرید

محصولات باید به گونه ای طراحی شوند که نماد یا نمادی در کنار آنها برای افزایش علاقه و خرید وجود داشته باشد. هنگامی که محصول دارای نماد یا نمادی برای افزودن به علاقه است. به کاربران امکان مقایسه و بررسی ویژگی های محصول مورد علاقه خود را می دهد. همچنین در تصمیم گیری بهتر برای کاربر بسیار موثر است.

این امر علاوه بر آیکون خرید، خرید آسان تری را نیز برای کاربر به همراه دارد. بهتر است سبد خرید در تمام صفحات موجود باشد. کاربر پس از افزودن محصول به سبد خرید، کارهای لازم را در سایت انجام می دهد و در نهایت برای خرید نهایی وارد سبد خرید می شود.

نمایش محصولات خاص

این بخش باید محصولات ویژه، پرفروش ترین ها و حتی محصولات اقتصادی را نمایش دهد. حتی در این قسمت پیشنهادات ویژه، تخفیف محصولات و … نمایش داده شود.

امکان مقایسه محصولات

از دیدگاه مصرف کننده، یکی از ویژگی های جذاب سایت های خرید برتر، امکان مقایسه محصولات بر اساس ویژگی ها و قیمت محصول است. امکان مقایسه سایت باعث می شود که مشتریان به مشتریان وفادار تبدیل شوند.

تصاویر محصول و گالری ویدئو

باید عکس های باکیفیت از زوایای مختلف محصولات در سایت وجود داشته باشد تا محصول به طور دقیق به کاربران نشان داده شود. همچنین برای افزایش رتبه سایت در گوگل در صورت امکان بهتر است ویدیوی با کیفیتی از محصول و حتی نحوه عملکرد آن در سایت داشته باشید.

نوشتن تمام جزئیات محصول

حتماً تمام ویژگی های محصول از جمله اندازه، رنگ، قیمت و مزایای محصول را یادداشت کنید. شما باید مشخصات محصول را به گونه ای بنویسید که فروشگاه اینترنتی شما سایت مرجع آن محصولات باشد. به عبارت دیگر، حتما دلیل خرید محصول توسط کاربر را روشن کنید.

بخش طراحی با ما تماس بگیرید

شما باید راه های ارتباطی ساده ای را برای کاربران و مخاطبان اینترنتی خود طراحی کنید. برای ارتباط بهتر بهتر است آدرس، شماره تماس، حتی یک مرکز چت آنلاین در سایت طراحی کنید. کاربرانی که دوست دارند ادمین یا مدیران سایت در دسترس هستند و به راحتی می توانند با پشتیبانی چت و صحبت کنند.

طراحی درگاه پرداخت

فراموش نکنید که یک درگاه پرداخت امن برای سایت فروشگاه خود طراحی کنید. نوع درگاه پرداخت بستگی به ارتباط بین شرکت طراحی وب سایت و ارائه دهندگان خدمات درگاه پرداخت دارد. درگاه پرداخت ولکین پی پال پرکاربردترین درگاه پرداخت است.

این مورد را دریافت کنید

حتما این اطلاعات را قبل از فروش و فهرست بندی محصولات خود به دست آورید. این نماد گواهی است که سلامت و گارانتی محصولات فروشگاه شما را تایید می کند. این مورد فقط برای سایت های فروشگاهی استفاده می شود.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *