، شرکتی که در کمک به کسب‌وکارها در ایجاد ارتباطات ارزشمند با مشتریان از طریق کانال‌های مختلف معروف است، سرمایه‌گذاری خود را بر روی قابلیت‌های هوش مصنوعی اعلام کرده. آنها از قدرت خدمات هوش مصنوعی Microsoft Azure برای بهبود پلت‌فرم ابری خود استفاده می‌کنند. این حرکت استراتژیک اهمیت یک محیط امن و اصول هوش مصنوعی مسئول را برجسته می‌کند. Quadient با ادغام هوش مصنوعی مولد در پلتفرم ابری خود، نحوه تعامل سازمان‌ها با مشتریان خود را متحول خواهد کرد.

به گزارش هوشیو، Quadient به‌عنوان یک رهبر تثبیت شده در زمینه مدیریت تجربه مشتری و اتوماسیون مالی، توسط تحلیلگران صنعت مستقل از جمله Gartner، به‌دلیل استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته ادغام شده در راه‌حل‌های نرم‌افزاری خود شناخته شده است. Quadient اکنون تعهد خود را به نوآوری با یک پیشرفت استراتژیک دیگر در راه‌حل‌های نرم‌افزاری خود تأیید می‌کند. بهره‌گیری از هوش مصنوعی Microsoft Azure، از جمله سرویس Azure OpenAI، به Quadient اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند اندازه‌گیری خوانایی محتوا، شباهت و احساسات، تولید خلاصه‌های محتوای متنی و ساده‌سازی تولید محتوا و مدیریت ارتباط در یک محیط امن با کنترل‌های حریم خصوصی را به مشتریان ارائه دهد.

کریس هارتیگان، مدیر ارشد راه‌حل، اتوماسیون ارتباطات هوشمند، گفت:«ادغام با Microsoft Azure AI نقطه‌عطف مهمی در استراتژی Quadient است که به ما امکان آزمایش، تکامل و ایجاد تجربیات تعاملی را می‌دهد و زمینه را برای آینده تعاملات و ارتباطات با مشتری فراهم می‌کند. ما فراتر از یکپارچگی فناوری، سازمان‌ها را قادر می‌سازیم تا پیام‌های شخصی‌شده و مرتبط با متن را به طور مؤثرتری ارائه دهند. با تکیه بر تخصص عمیق و سابقه اثبات شده خود در ارائه راه‌حل‌های ارتباطی و اتوماسیون فرایند در سطح جهانی، هدف ما ادامه دادن به نوآوری در بازار است. ترکیب پلت‌فرم مبتنی بر ابر ما با فناوری‌ها و امنیت پیشرفته Microsoft Azure AI، نحوه تعامل کسب‌وکارها با مشتریان را متحول می‌سازد.»

چند سالی است که Quadient با ادغام هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در راه‌حل‌های اتوماسیون ارتباطات هوشمند خود، کاربران را قادر می‌سازد تا ارتباطات بسیار دقیق، مرتبط و شخصی‌سازی شده ایجاد کنند که منجر به بهبود تجربیات مشتری می‌شود. پایگاه مشتری نرم‌افزار Quadient از این تکامل جدید سود زیادی می‌برد. ادغام هوش مصنوعی مولد مایکروسافت و فناوری هوش محتوایی، عملکرد پلتفرم را بیشتر افزایش می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌صورت کارآمد داده‌ها را تجزیه‌و‌تحلیل، خلاصه‌سازی و اولویت‌بندی کنند، سناریوهای شباهت محتوا را اجرا نمایند تا اسنادی مانند فرم‌ها، خط‌مشی‌ها یا قراردادها را ادغام و سازماندهی کرده، یا به‌طور ایمن محتوای مشتری را تولید کنند. تعهد Quadient به حفاظت از داده ها توسط زیرساخت هوش مصنوعی Microsoft Azure تقویت شده است.

با فناوری‌های هوش مصنوعی مولد، ما در حال بازگشایی کارایی‌های جدید برای کسب‌وکارها در سراسر صنایع هستیم و نحوه انجام کار را عمیقاً تغییر می‌دهیم. Lenka Nováková، مدیر تجاری شرکت CZ/SK مایکروسافت، گفت:«ادغام فناوری‌های جدید برای پیشرفت شرکت‌ها در تلاش‌های هوش مصنوعی بسیار مهم است. ما خوشحالیم که Quadient، پیشرو در اتوماسیون ارتباطات تجاری و مدیریت تجربه مشتری، خدمات هوش مصنوعی ما را در مجموعه خود به کار می‌گیرد و به آنها کمک می‌کند راه‌حل‌های ارتباط تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در یک محیط مطمئن و امن برای خود به سطح بعدی برسانند.»


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *