کاربران گرامی پونیشا بابت مشکلات ایجاد شده در سامانه پرداخت و دریافت طی دو هفته گذشته پوزش ما را پذیرا باشید.

برای وضوح، خلاصه ای از اتفاقات دو هفته گذشته را با شما به اشتراک می گذاریم:

  • صبح روز 20 آوریل 1402 برای اولین بار متوجه شدیم که کاربران در پرداخت های پونیشا با مشکل مواجه هستند و پس از پیگیری متوجه شدیم که منشا مشکل شبکه پرداخت Pi است.
  • با تلاش تیم فنی به سرعت به پورتال زرین پال مهاجرت کردیم
  • از سوی دیگر، با توجه به اینکه تسویه حساب با کاربران پونیشا نیز توسط کیف پول Pay انجام می شد، در شارژ کیف پول Pay برای تسویه حساب کاربری نیز با مشکل مواجه شدیم. ما به مدت یک هفته بدون هیچ مشکلی اما با مشکلاتی با این مشکل با واریزهای زیادی به کیف پول Pi خارج از روال عادی برخورد کردیم.
  • پس از اطلاع از راه حل مشکل درگاه Pi، به امید حل مشکل تسویه حساب، دوباره به درگاه Pi بازگشتیم، اما پس از مدت کوتاهی با وقفه دیگری مواجه شدیم و این بار حساب بانکی Pi نیز محدود شد. در نتیجه، ما برای هر پرداخت مسدود می شویم (Pi Payments اطلاعات مربوط به این مشکل را در اینجا با کاربران به اشتراک گذاشته است که در صورت تمایل می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید)
  • این بار برای اینکه وضعیت پایدارتری داشته باشیم به سیستم تسویه جیبی روی آوردیم و با تلاش تیم فنی در ایام تعطیلات زیرساخت ها را در این راستا توسعه دادیم.
  • اکنون سیستم با موفقیت جایگزین شده است، تسویه حساب با کاربران در حال انجام است و پرداخت ها مانند قبل انجام می شود.

با پوزش مجدد از شما کاربران عزیز، سعی کرده ایم با انتشار این پیام، اقدامات خود را برای حفظ شریان های حیاتی کسب و کار پونیشا با شما در میان بگذاریم.

در حال حاضر در تلاش هستیم تا امروز و فردا پرداخت های سررسید با سیستم جدید را تسویه کنیم و به حالت عادی برگردیم.

از شکیبایی شما با ما سپاسگزاریم


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *