کشف مشتریان بیشتر و افزایش درآمد به عنوان یک شرکت کوچک به طور مداوم یک چالش خواهد بود. تعداد آژانس های بازاریابی با عملکردهای متنوع تر و بهره وری خوب به سرعت در حال افزایش است. برای هر محصولی که فروخته می شود، برای فروشندگان و آژانس هایی که به انجام فعالیت های بازاریابی برای محصولات کمک می کنند، یک دستاورد بزرگ خواهد بود. برای به دست آوردن بیشترین تعداد محصولات فروخته شده، هر بازاریاب و فروشنده باید از هر رابطه و معامله ای که ممکن است بهره مند شود. شاید ایده آل ترین راه از طریق محصولات فروش متقابل باشد.

این ممکن است یک روش عالی برای ایجاد احساس اعتماد بیشتر در مشتریان و ایجاد روابط محکم با آنها باشد. به این ترتیب، می توانید ارزش کسب و کار خود را افزایش دهید. این باعث می شود محصولات متقابل به یک نوآوری در بهبود باورنکردنی تبدیل شوند.

محصولات متقابل فروش چیست؟

فروش متقابل ممکن است به عنوان یک تکنیک تجاری در نظر گرفته شود که به ایجاد ترتیبات بیشتر با ارائه پیشنهادات مرتبط بیشتر اشاره دارد. در حال حاضر و دوباره، می تواند چیزهایی را برای خریدار که اخیراً به خرید بسیار اختصاص داده است، تکمیل کند.

فروش متقابل محصولات به معنای ارائه چیزهای مرتبط یا متناظر به مشتری فعلی است. فروش متقابل عمل بازاریابی محصولات اضافی برای مشتریان فعلی است که اغلب در صنعت خدمات انجام می شود. به عنوان مثال، در تجارت F&B، موارد فروش متقابل شامل ارائه انواع طرح ها یا اقلام به سفته بازان است، در حالی که می تواند خدمات ترتیبی را برای مشتریان بازنشسته ارزیابی کند.

نمایش محصولات متقابل فروش

چند نمونه از محصولات متقابل فروش شامل یک خرده‌فروش سخت‌افزاری است که قراردادی را برای یک کیس رایانه شخصی، ماوس و دستمال‌های تمیزکننده صفحه نمایش به مشتری می‌خرد که یک ایستگاه کاری پیشرفته و راحت خریداری می‌کند، یا تامین‌کننده‌ای که حمایت‌های اجاره‌دهنده را برای بیمه‌گذاران خودروی خود تبلیغ می‌کند.

به عنوان مثال، در کسب و کار F&B، کارکنان باید کاملاً کاربردی ترین خدماتی را ارائه دهند که به اقلام یا خدمات خریداری شده توسط مشتریان متصل می شود. علاوه بر این، مشتریان را به موارد مقایسه ای سوق دهید تا بدون هیچ مشکلی متقاعد شوند. درست بعد از اینکه یک مشتری اخیراً یک استیک آمریکایی برای غذای اصلی خود انتخاب کرد، چطور می‌توانیم او را متقاعد کنیم که شامپاین بخرد. برای موقعیت دیگری، اگر مشتریان اقامتگاه را رزرو کرده بودند، ممکن است آنها را با خدمات اسپا دیگری یا یک فروشگاه خرده فروشی جدید آشنا کنید.

مهمتر از همه، ما باید نگاهی به مک دونالد بیاندازیم – شاید معروف ترین مارک های مواد غذایی ارزان قیمت. در اینجا، هر یک از کارکنان باید آموزش ببینند که بگویند: “آیا به چیپس اضافه نیاز دارید؟” اگر مشتری این را در درخواست خود مستثنی کرده بود. به این ترتیب، محصولات متقابل فروش به این برند کمک کرد تا سالیانه چند دلار سود به دست آورد.

محصولات متقابل فروش در بازار دیجیتال

محصولات فروش متقابل احتمالاً بهترین استراتژی‌های فروش در تجارت الکترونیک هستند، با توجه به این واقعیت که تمرکز آن بر معرفی چیزهای قابل مقایسه به مشتریانی است که در حال حاضر یک کالا را در وب‌سایت آنلاین تماشا می‌کنند یا آن را به سبد خرید خود اضافه کرده‌اند. اکثر مشاغل تجارت الکترونیک اهمیت محصولات فروش متقابل را می دانند. به عنوان مثال آمازون را در نظر بگیرید، فروش متقابل در سال 2006 35 درصد از دستمزد کلی آنها را به خود اختصاص داده است. فروش متقابل می تواند معاملات و درآمد شما را افزایش دهد.

به طور عمدی، محصولات متقابل Magento 2 بهترین برنامه برای تقویت اقلام فروخته شده در وب سایت تجارت الکترونیک شما هستند، زیرا مبتنی بر ارائه چیزهای هم سطح با مشتریانی است که اخیراً یک کالای خاص را در وب سایت تجارت الکترونیک بررسی کرده اند یا اخیراً آن را به سبد خرید خود اضافه کرده اند. استراتژی‌های محصولات متقابل فروش دقیق، ویژگی‌های کاملی از طیف محصولات را به ارمغان می‌آورد، به طوری که با نشان دادن چیزهای مرتبطی که می‌تواند ارزش سفارش را افزایش دهد، تجربه خرید مشتری را بهبود بخشد. به عنوان مثال، با هماهنگی با قلم چاه اسپرینگ با کارتریج های جوهر، شانس خود را برای کسب سود بیشتر توسط یک مشتری خاص افزایش نمی دهید، بلکه علاوه بر این، تنها با کمک به مشتری در مورد درخواست ها و نیازهایش، گستردگی لیست محصولات خود را نشان می دهید.

چگونه محصولات را متقابل بفروشیم؟

#1. نحوه انتخاب محصولات متقابل فروش

به عنوان یک مشتری خریدار، باید فروش متقابل خوبی وجود داشته باشد که به طور موثر و هوشمندانه اعمال شود. نگرانی اساسی شما در مورد تلاش محصولات متقابل فروش باید اطمینان حاصل کند که پیشنهاد شما مناسب است. شما امیدوارید که به مشتری دلداری بیشتری بدهید، نه اینکه باعث ایجاد تماس گیج کننده و بیهوده شوید.

یافتن کالای مناسب برای فروش متقابل کار ساده ای نیست. خوشبختانه، سه نکته موفقیت آمیز فروش متقابل وجود دارد که به همین ترتیب باید به شما کمک کند تا روی اقلام ایده‌آل برای ارائه تمرکز کنید:

محصولات مکمل اما غیر ضروری را ارائه دهید

یکی از رویکردهای فروش متقابل برای مشتریان، ارائه خدمات اضافی است. به عنوان مثال، اگر خدماتی را می فروشید، ممکن است به فروش کمک های مربوطه فکر کنید یا برعکس. به عنوان مثال، اگر شرکت شما خدمات سئو را می فروشد، می توانید مدیریت مرجع شخص ثالث را ارائه دهید.

در کسب‌وکارهای بزرگ، کارایی اقلام را می‌توان با چند آیتم اضافی بسیار بهبود بخشید. به عنوان مثال حوزه فناوری را در نظر بگیرید. وجود اقلام جایگزین و ارتقاء در دسترس آن را به کسب و کار ایده آل برای فروش متقابل اقلام تبدیل کرده است.

ارائه محصولات متقابل فروش، برخلاف نیازهای مطلق، برای تجربه مشتری نیز ارزشمند است. اگر مشتری همیشه مطمئن باشد که این امکان را دارد که از اولین کالا به طور کامل استفاده کند بدون اینکه واقعاً کالای دیگری را خریداری کند، فروش متقابل کارساز نخواهد بود.

دانش آموزنده ای در مورد خدمات به مشتریان خود ارائه دهید

ممکن است تعداد کمی از مشتریان برآورد مجموعه مدیریت شما را به طور کامل درک نکنند. آنها ممکن است درک کنند که سئو اساسی است، اما مزایای مدیریت صریح سئو (ارجاع به شخص ثالث، ترویج محتوا و معماری وب سایت صمیمی قابل حمل) ممکن است به طور کامل درک نشود.

با آموزش به مشتریان، می توانید مزایای هر کمک و نحوه اعمال آنها را برای مشتری خود نشان دهید. مختصرترین و خواناترین را در اختیار آنها قرار دهید و اطلاعات اضافی مربوط به اقلام و محصولات فروش خود را درک کنید. وقتی آنها به مزایای زندگی روزمره خود پی ببرند، ناچار به خرید اضافی خواهند بود.

جوایز وفاداری

یک روش معمولی برای انجام پاداش وفاداری از طریق افزودن تمرکز یا پول الکترونیکی به کیف پول آنها است. تعداد زیادی از شرکت‌ها از این مثال پیروی می‌کنند، که معروف‌ترین آنها صنعت هواپیمایی است، جایی که می‌توانید «مایل‌ها» را دریافت کنید که بعداً می‌توانید از آنها برای دریافت پروازهای رایگان استفاده کنید. این امر مشتری شما را ترغیب می کند که با خط هوایی شما به پرواز ادامه دهد.

تصور گاهی اوقات به یک برند وفادار است و برای بی وفاداری جبران می شود. موضوع اینجاست. علاوه بر این واقعیت که این کار مشتریان را خشنود می کند و آنها را نگه می دارد، ممکن است از آنها بخواهد که بیشتر از کسب و کار شما خرید کنند.

زمان مناسب را برای راه اندازی محصولات متقابل فروش انتخاب کنید

به جای تلاش برای انجام یک معامله اضافی درست در آغاز یک رابطه جدید، ممکن است بهترین کار این باشد که روزها یا هفته ها، گاهی اوقات اخیرا، برای ارائه هر مزیت دیگری به مشتری معطل شوید. به جای انتشار سریع محصولات متقابل فروش از طریق پست، یک کمپین قطره ای برای مشتریان ایجاد کنید تا آنها را به طور خودکار توسط خود دریافت کنند.

#2. نحوه فروش متقابل محصولات Magento 2

برای نمایش یا پنهان کردن محصولات متقابل فروش در هر نمای فروشگاه، به گزینه Checkout -> Shopping Cart به نام نمایش اقلام متقابل فروش در سبد خرید مراجعه کنید. ممکن است لازم باشد محصولات متقابل فروش را در حین فروش صریح یا برای آزمایش A/B در نمای فروشگاه پنهان کنید. در اینجا چند مرحله برای فروش متقابل محصولات Magento 2 وجود دارد:

  1. وارد صفحه مدیریت شوید.
  2. محصول را در حالت ویرایش باز کنید.
  3. کاتالوگ -> محصولات -> محصولات برای افزودن -> ویرایش را انتخاب کنید.
  4. به پایین بروید تا به محصولات مرتبط، افزایش فروش و فروش متقابل بروید.

در اینجا محصولات متقابل فروش قرار می گیرند:

تفاوت بین محصولات پرفروش و محصولات متقابل؟

محصولات فروش چه هستند؟

برای درک کامل محصولات متقابل فروش، می‌توان محصولات را به فروش رساند. مردم ممکن است بین محصولات up sell و محصولات متقاطع به دلیل معنای تقریبا مشابه آن تمایز قائل نشوند.

چگونه بین محصولات up sell و cross sell تفاوت قائل شویم؟

محصولات متقابل فروش و محصولات فروش بالا دو روشی هستند که شامل ارتباط دو مشتری فعلی و متقاعد کردن آنها برای خرید چیزهای اضافی است. با افزایش فروش محصولات، ممکن است محصولات یا خدمات گران‌تری را نسبت به محصولات یا خدماتی که آنها انتخاب کرده‌اند با نشان دادن مزایای آن به مشتری ارائه دهید.

هدف هر دو محصول فروش متقابل و فروش بالا، افزایش اعتماد به خرید است، همانطور که با ایجاد یک تجربه خرید پر جنب و جوش، مشتریان بیشتری را جذب می کند. در حالی که محصولات فروش متقابل حول محور پیش راندن چیزهای اضافی از دسته‌های کالاهای مرتبط است، محصولات فروش بالا روشی است که مشتریان را مجبور می‌کند تا انواع توانمندتر آن کالای مشابه را خریداری کنند یا هزینه اضافی را بپردازند.

راهنمای دیگری برای تشخیص محصولات فروش متقابل و استراتژی‌های فروش بالا در تنظیمات تجارت الکترونیک، خرید ایستگاه کاری تلفن همراه است، و شما از پیام‌های بصری در صفحه محصول استفاده می‌کنید، یا هنگام خرید برای حمایت از او برای خرید ماوس، یعنی محصولات متقابل فروش، استفاده می‌کنید. سپس، اگر مشتری شما در حال خرید تبلت است و تامین کننده گزینه های 64 گیگابایتی، 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی را در اختیار شما قرار می دهد، این به معنای فروش محصولات است.

چگونه محصولات پرفروش را انتخاب کنیم؟

یکی از نمونه‌های محصولات پرفروش ارائه‌دهنده تلویزیون دیجیتالی است که یک طرح درجه یک با انتخاب گسترده‌تر کانال‌ها را به طرفداران فعلی یک گروه ضروری ارائه می‌دهد. محصولات فروش بالا ممکن است علاوه بر این شامل جذب مشتریان نزدیکتر در یک ترتیب خاص برای یک چیز، انتشار تصمیم خرید توسعه یافته بیشتر باشد.

برای دستیابی به محصولات پرفروش خوب، می‌توانید از مشتریان بخواهید که نسخه متفاوتی از محصولی را که ارائه می‌دهید دریافت کنند. می تواند بزرگ تر، قوی تر، سریع تر و بهتر باشد. نوع دیگری از فروش، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین، می‌تواند نوع «محافظت از محصول خود» باشد، که از شما می‌خواهد گارانتی خود را طولانی‌تر کنید تا به طور موثر از محصول خود در برابر خطا محافظت کنید. به عنوان مثال، در صورت خرید یک گوشی، اغلب می توانید گارانتی تعویض صفحه نمایش دریافت کنید.

چگونه محصولات را در مجنتو 2 افزایش دهیم؟

در اینجا چند مرحله وجود دارد که فروشنده می تواند تجارت الکترونیک را مدیریت کند:

  1. وارد صفحه مدیریت شوید.
  2. محصول را در حالت ویرایش باز کنید.
  3. کاتالوگ -> محصولات -> محصولات برای افزودن -> ویرایش را انتخاب کنید.
  4. به پایین بروید تا به محصولات مرتبط، افزایش فروش و فروش متقابل بروید.
  1. محصول Upsell را اضافه کنید، Add Up-Sell Products را انتخاب کنید.

سپس محصولات مورد نظر را در گروه های بالا انتخاب کرده و روی Add Selected Products کلیک می کنیم.

محصولات مرتبط چیست؟

در خط ارتباط محصول، نباید محصولات مرتبط را نادیده گرفت، که در تحلیل رابطه آن با محصولات متقابل فروش و نحوه عملکرد همزمان این دو نوع محصول به منظور به حداکثر رساندن سود ضروری است.

محصولات مرتبط بخشی در قالب‌های خاصی است که اقلامی را از فروشگاه شما بیرون می‌کشد که برچسب‌ها یا طبقه‌بندی‌های مشابهی با کالای فعلی دارند. این موارد توسط مدیر قابل تعیین نیستند، اما می‌توانند با جمع‌آوری اقلام قابل مقایسه در طبقه‌بندی مشابه یا با استفاده از برچسب‌های مشابه تحت تأثیر قرار گیرند.

محصولات مرتبط Magento 2

محصولات مرتبط در وب سایت نشان داده می شوند و مربوط به مواردی هستند که مشتریان به آنها نگاه می کنند.

برای نمایش یا پنهان کردن محصولات مرتبط در هر نمای فروشگاه، به گزینه Checkout -> Shopping Cart به نام نمایش کالاهای مرتبط در سبد خرید مراجعه کنید. ممکن است لازم باشد محصولات متقابل فروش را در حین فروش صریح یا برای آزمایش A/B در نمای فروشگاه پنهان کنید. در اینجا چند مرحله برای فروش متقابل محصولات Magento 2 وجود دارد:

  1. وارد صفحه مدیریت شوید.
  2. محصول را در حالت ویرایش باز کنید.
  3. کاتالوگ -> محصولات -> محصولات برای افزودن -> ویرایش را انتخاب کنید.
  4. به پایین بروید تا به محصولات مرتبط، افزایش فروش و فروش متقابل بروید.
  5. افزودن محصولات مرتبط، افزودن محصولات مرتبط را انتخاب کنید.

سپس محصولات مورد نظر را در گروه های بالا انتخاب کرده و روی Add Selected Products کلیک می کنیم.

در اینجا جایگاه محصولات مرتبط در مدیریت وب سایت مدیریت محصولات مرتبط Magento 2 آمده است:

فکر نهایی

سعی کنید فرصتی برای فروش متقابل/فروش استراتژیک مشتریان فعلی خود را پشت سر نگذارید. به طور کلی احتمالاً ساده ترین راه برای مقابله با مونتاژ، پرداخت و ایجاد تجارت شما خواهد بود. در حالی که هیچ سیستم یکسانی برای انجام این کار وجود ندارد، عنوان بالا باید به شما کمک کند تا در نظر بگیرید که چگونه می توانید یک تجارت آنلاین را با یک دستگاه فروش متقابل قابل دوام شروع کنید.

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

پنهان شدن


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *