الگوریتم بازنویسی محتوای سایت های مختلف را بررسی می کند و سپس محتوای منسجمی را در صفحه اول نتایج جستجو به کاربران نمایش می دهد. در واقع هدف گوگل این است که کاربران وارد صفحات مختلف نشوند و به طور مستقیم، سریع و آسان به پاسخ مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

چی میخونی:

هدف از الگوریتم بازنویسی

به احتمال زیاد شما وارد وب سایت هایی با محتوای بسیار طولانی شده اید و زمان کافی برای خواندن آن حجم از مطالب را ندارید. ممکن است شما هم به دنبال عبارتی در گوگل شده باشید و سایت هایی با محتوای بی کیفیت دیده باشید. برای حل چنین مشکلاتی، گوگل تصمیم گرفت الگوریتم بازنویسی را منتشر کند.

به طور کلی، کاربران اینترنت تمایل دارند تا در اسرع وقت پاسخ مناسب و مناسب را بیابند. به همین دلیل گوگل با معرفی الگوریتم پارافراسی تصمیم گرفت محتوای سایت های مختلف را بررسی کند و در نتیجه پاسخ صحیح و کاملی را در اختیار کاربران قرار دهد تا نیازی به کلیک بر روی سایت های مختلف نداشته باشند.

الگوریتم بازنویسی چگونه کار می کند؟

الگوریتم بازنویسی ابتدا محتوای سایت های مختلف را بررسی می کند. سپس سعی می کند مطالب مختلف را جدا کرده و قسمت های مهم و ارزشمند را به کاربر نشان دهد. این بدان معناست که گوگل به راحتی می تواند کیفیت محتوا را بررسی کند. بنابراین محتوای بی کیفیت را در سایت خود قرار ندهید.

به طور کلی گوگل سعی می کند با استفاده از الگوریتم بازنویسی محتوای سایت های مختلف را خلاصه کرده و در صفحه اول نتایج جستجو به کاربران نشان دهد. همانطور که گفته شد، این می تواند به کاربران کمک کند تا بهترین پاسخ را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند و در نهایت در زمان زیادی صرفه جویی کنند.

تاثیر الگوریتم بازنویسی بر سایت ها و مشاغل اینترنتی

بسیاری از مدیران سایت و همچنین متخصصان سئو نگران این هستند که موتور جستجوی گوگل به زودی به یک ماشین واکنش گرا تبدیل شود و بدون نیاز به وب سایت در سریع ترین زمان ممکن به کاربران پاسخ دهد. حال می خواهیم این مشکل را بررسی کنیم و ببینیم آیا واقعا چنین چیزی رخ می دهد یا خیر.

اگر بخواهیم واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم، گوگل در حال حاضر توانایی انجام چنین کاری را دارد. زیرا با توجه به الگوریتم هایی که تاکنون ارائه کرده است، همه ما به خوبی می دانیم که گوگل دانش بسیار بالایی در زمینه هوش مصنوعی دارد و می تواند در این زمینه بیشتر کار کند و با ارائه الگوریتم های جدیدتر به موتوری واکنش گرا تبدیل شود.

گوگل در مورد الگوریتم بازنویسی چه می گوید؟

به لطف الگوریتم های گوگل مانند ترجمه، بسیاری از کاربران به این مشکل حساس شده اند و واکنش های متفاوتی از خود نشان داده اند. همه این اتفاقات باعث شد تا مدیر گوگل درباره این مشکل توضیح دهد و در پاسخ به حساسیت کاربران گفت: ما قصد نداریم گوگل را به منشی تلفنی تبدیل کنیم. با این حال، ممکن است در سال های آینده شاهد رویدادهای مشابه از سوی گوگل باشیم!

البته برخی از کاربران بر این باورند که اگر گوگل به یک ماشین اطلاعاتی تبدیل شود، سایت های مختلف دسترسی گوگل به محتوای جدید را مسدود می کنند و یا وبسایت های جدیدی که قصد شروع به کار را دارند از همان ابتدا دسترسی گوگل را مسدود می کنند، به طوری که نمی تواند به محتوا دسترسی پیدا کند. دسترسی پیدا می کنند. در نتیجه گوگل نمی تواند پاسخ های آماده کاربران را به روز کند و این مشکل آسیب جدی به شرکت گوگل وارد می کند.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *